Opstart

Når barnet starter i Eventyrhuset, er det vigtigt at det får en så god start som muligt. Vi foreslår at barnet kommer her et par gange på besøg, sammen med jer inden det starter. Når barnet starter i institutionen, er det godt hvis jeres barn kan være hos os i kortere tid evt. sammen med jer, de første dage, indtil vi lærer hinanden at kende. Inden jeres barn starter, har vi bestemt, hvem der skal være jeres kontaktpædagog. Han eller hun giver jer mere information om dagligdagen, og vil samtidig spørge jer lidt omkring jeres barn og dets vaner. Denne kontaktperson er den, der også i det videre forløb har den overordnede kontakt til jer forældre. Vi vil gerne have en lille samtale med jer inden barnet starter samt en senest 3 måneder efter starten. I tilbydes også en samtale før barnets start i skole. Derudover aftales samtaler, hvis et aktuelt behov opstår. I er også altid velkomne til at spørge, hvis I har noget på hjertet.